| اگرچه رولزرویس گوست یک خودرو با طراحی ظریف محسوب نمی شود، اما ظاهر آن از مدل پرچم دار فانتوم ساده تر است. البته این موضوع فقط در مورد مدل استاندارد صدق می کند، چون رولزرویس گوست منصوری ظاهر بسیار پر زرق و برقی دارد. تیونر آلمانی دوباره با یک کیت بدنه خاص به سراغ یکی از مدل های جذاب رولزرویس رفته است. این پکیج براساس فیس لیفت گوست که تقریباً یک سال پیش معرفی شد، ساخته شده است. منصوری ادعا می کند که تمام پنل های این سدان دارای عناصر فیبر کربنی هستند. البته شاید فقط قطعات فیبر کربنی نمایان جدید هستند و بدنه اصلی بدون تغییر باقی مانده است. در هر صورت، این رولزرویس گوست دقیقاً همان چیزی است که از منصوری انتظار دارید. کیت بدنه سفارشی، اسپویلرهای جلو و عقب ضخیم تر را به همراه رکاب های جانبی بزرگ اضافه می کند. دریچه های فیبر کربنی مصنوعی روی گلگیرهای جلو برای همه جذاب نیستند و همین نکته را می توان در مورد افزونه های دو طرف سپر عقب گفت. سر اگزوزهای دوگانه درون یک دیفیوزر بازطراحی شده قرار گرفته اند و چراغ های عقب عمودی جدید در دو طرف درب صندوق خودنمایی می کنند. منصوری آرم های RR در جلو و عقب را با نشان خودش جایگزین کرده است. احتمالاً روح اکستازی نمادین همچنان در جای همیشگی خودش پنهان شده است. قدرت بیشتر برای رولزرویس گوست منصوری طراحی تهاجمی تر نمای جلو، نشانگر وجود یک موتور V12 قوی تر است. در زیر کاپوت کشیده و جذاب، همان موتور 6.75 لیتری توربو دوقلو با قدرت بیشتر قرار دارد. منصوری خروجی موتور قدرتمند N74 گروه بی ام و را به 710 اسب بخار و 1020 نیوتن متر رسانده است.  در مدل استاندارد گوست بلک بج (Black Badge)، این موتور دوازده سیلندر قدرت 591 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر تولید می کند. افزایش خروجی به لطف توربوشارژرهای جدید، اگزوز ارتقایافته و ریمپ ECU حاصل شده است. اگرچه به ارقام عملکرد این مدل اشاره نشده است، اما نسخه استاندارد برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتربرساعت به 4.5 ثانیه زمان نیاز دارد. منصوری می گوید حداکثر سرعت گوست را به بیشتر از 250 کیلومتربرساعت استاندارد افزایش داده است.  |