| اینستاگرام ابزار جدیدی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می دهد تا حساب های کاربری که محتوای تولید شده توسط آنها را سرقت می کنند، ردیابی کنند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، سازندگان ویدیو در فیس بوک و اینستاگرام مدت هاست از حساب های کاربری که ویدیوهایشان را بدون کسب اجازه منتشر می کنند، شکایت دارند. اکنون، متا در حال ارائه ابزار جدیدی است که به سازندگان ویدیو اجازه می دهد راحت تر بتوانند زمانی که ویدیوهایشان توسط دیگران بازنشر می شود از موضوع مطلع شوند.این شرکت ابزار جدیدی به نام محافظت از محتوا را برای سازندگان ویدیو عرضه کرده که به طور خودکار تشخیص می دهد چه زمانی ویدئویی در بخش ریلز، چه به طور کامل یا جزیی، در فیسبوک یا اینستاگرام توسط افرادی دیگر بازنشر می شود. سازندگان ویدیو، می توانند ببینند کدام حساب ها کار آنها را به اشتراک گذاشته اند و می توانند طیف وسیعی از اقدامات را روی کلیپ انجام دهند.اقدامات موجود از جمله شامل ردیابی است که به سازنده ویدیو اجازه می دهد برچسبی اضافه کند که نشان می دهد کلیپ در ابتدا از حساب آنها گرفته شده است. علاوه بر لینک برگشتی، سازندگان ویدیو همچنین می توانند تعداد بازدیدهای ویدئوی مسروقه را پیگیری کنند. سازندگان ویدیو همچنین می توانند یک کلیپ را به طور کامل مسدود کنند، که این امر مانع از مشاهده آن توسط هر کس دیگری می شود. البته انتخاب این گزینه، منجر به اعمال جریمه های اضافی برای حسابی که محتوای اصلی را منتشر کرده است، نمی شود.در نهایت، سازندگان می توانند گزینه اننتشار ویدئوی توسط دیگران را انتخاب کنند که باعث حذف آن از داشبوردشان می شود، بنابراین دیگر هیچ دیدی نسبت به عملکرد آن نخواهند داشت.  این داشبورد جدید همچنین جزییات دیگری را ارائه می دهد که می تواند به سازندگان ویدئو در تصمیم گیری در مورد نحوه واکنش کمک کند. به عنوان مثال، آنها می توانند ببینند که آیا ویدیویی که از محتوای آنها استفاده می کند، در حال کسب درآمد است یا خیر، که ممکن است بر تصمیم آنها برای ردیابی با انتساب یا مسدود کردن کامل ویدئو تأثیر بگذارد. |