| معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید پرچمدار توضیح، تبیین و عذرخواهی از مردم برای کم وکاستی ها باشند، اظهار کرد: این عذرخواهی که منشاء در تواضع دارد، اسباب عزت و اسباب آبرو خواهد شد. مهدی طباطبایی در اختتامیه جشنواره روابط عمومی های وزارت ارتباطات، اظهار کرد: روابط عمومی به مثابه دست راست مدیر یک سازمان یا مدیر یک دستگاه اجرایی است. این روزها شاید حال و احوال جامعه خیلی خوب و مناسب نباشد و شاید بهترین و برترین ماموریت دستگاه های روابط عمومی این است که در نهضت پاسخگویی به مردم و عذرخواهی از کوتاهی ها و کمی ها و کاستی ها پیشتاز باشند. وی افزود: روابط عمومی ها به جای اینکه درصدد توجیه یا لاپوشانی معایب و اشکالات برآیند، پرچمدار توضیح، تبیین و عذرخواهی از مردم برای کم وکاستی ها باشند. این عذرخواهی که منشاء در تواضع دارد، اسباب عزت و اسباب آبرو خواهد شد. معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه اگر یاد بگیریم در مقابل مردم تمرین تواضع کنیم هم برای خود و هم برای دولت آبرو و عزت می خریم، تصریح کرد: کسانی که در روابط عمومی فعالیت می کنند حکم موذن هایی دارند که با نوای خوب می توانند اشتیاق به گرویدن ایجاد کنند و با نوای بد اسباب بریدن را فراهم آورند. طباطبایی ادامه داد: تلاش کنیم در مواجهه با مخاطبان، مشتریان و مردم سر تواضع و خشوع خم کنیم. اگر نقصی وجود دارد عذرخواهی کنیم و اگر کاستی و کمی وجود دارد توضیح دهیم و اگر جایی نیازمند اصلاح است درصدد اصلاحش برآییم. |