| آیفون در فروش بزرگ Double 11 چین همه را شکست داد و در همین حال، شیائومی جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین برند چینی حفظ کرد. در این جشنواره بزرگ فروش، اپل 3 رتبه اول در فهرست پرفروش ترین مدل ها را با آیفون 17 پرو مکس، آیفون 17 پرو، آیفون 17 در اختیار دارد. شیائومی نیز با مدل هایی مانند Redmi K80 ، K80 Ultra و Turbo 4 Pro توانست در رده بندی ده مدل پرفروش حضور داشته باشد. این عملکرد باعث شد برند چینی در بازار داخلی، با وجود رقابت سنگین، عنوان پرفروش ترین برند بومی را حفظ کند. در بخش گوشی های گران تر از 6000 یوان ، مدل Xiaomi 17 Pro Max حتی از Huawei Mate 70 Pro+ پیشی گرفت. دستاوردی مهم که نشان می دهد شیائومی به طور جدی در بازار پرچمداران پریمیوم جای پایی محکم تر پیدا کرده است. برندگان اصلی Double 11 اپل (Apple): رتبه 1 در فروش کلی و درآمد. شیائومی (Xiaomi): رتبه 2 در کل فروش و نخست در میان برندهای چینی. ویوو و iQOO: رتبه 3. اوپو و وان پلاس : رتبه 4. هواوی (Huawei): رتبه 6 در تعداد فروش، اما 4 در درآمد.  همانطور که پیش تر اشاره شد، در فهرست پرفروش ها، سه رتبه نخست به ترتیب در اختیار iPhone 17 Pro Max ، iPhone 17 Pro و iPhone 17 بود.  در فهرست ده برند برتر، نام هایی غافلگیرکننده هم دیده می شود: Philips و K-Touch پس از مدت ها به جمع پرفروش ها بازگشتند. سامسونگ، Realme، Nubia و موتورولا نیز در رده های بعدی حضور داشتند. فروش بزرگ Double 11 امسال تصویری شفاف از بازار چین ارائه داد که بر اساس آن اپل هنوز قدرت اصلی است، در حالی که شیائومی توانسته در بازار داخلی چین هم در تعداد فروش و هم در رده پرچمداران بزرگانی چون هواوی را پشت سر بگذارد. |