| اینفینیتی QX80 در درجه اول یک خودروی لوکس است، اما برای نمایشگاه SEMA امسال، این خودرو یک پوسته اسپرت و قدرتمند دریافت می کند. اینفینیتی در حال عرضه QX80 R-Spec است؛ یک شاسی بلند با عملکرد بالا که تمام تلاش خود را می کند تا شبیه یک نیسان GT-R باشد. این خودرو مجهز به یک موتور 3٫8 لیتری V6 تویین توربوشارژ VR38DETT نیسمو در زیر کاپوت و مجموعه ای از ارتقاهای عملکردی دیگر است. مشخصات فنی و تیونینگ GT-R موتور این خودرو دستخوش تغییرات گسترده ای شده و قادر به تولید 1000 اسب بخار قدرت است. موتور تیون شده GT-R دارای توربوشارژرهای Garrett G-series، پیستون های JE، شاتون های Boostline، پیچ های شاتون ARP و منیفولدهای اگزوز ETS است که با یک سیستم مدیریت موتور MOTEC کنترل می شود. اینفینیتی همچنین یک سیستم سوخت سفارشی، یک ورودی هوای سفارشی، دو اینترکولر در جلو و خنک کننده های موتور و گیربکس CSF اضافه کرده است. این خودرو دارای خروجی های اگزوز الهام گرفته از R35 است که از میان یک سپر عقب سفارشی بیرون زده اند. ظاهر بیرونی این شاسی بلند از GT-R T-Spec Takumi Edition الهام گرفته شده است.  ظاهر تهاجمی و سیستم تعلیق سفارشی QX80 تغییر یافته دارای یک اسپلیتر جلوی سفارشی ARP است که با بقیه کیت هماهنگ است و شامل بهبودهای آیرودینامیکی می شود. رینگ های 24 اینچی برنزی الهام گرفته از GT-R که در لاستیک های Yokohama PARADA Spec-X پیچیده شده اند، در برابر روکش بنفش (Midnight Purple) خودنمایی و ترمزهای سرامیک کربنی را پنهان می کنند. QX80 دارای یک سیستم تعلیق کویل اور سفارشی با فنرهای Eibach است که اینفینیتی را مجبور به تغییر مفصل های فرمان کرده است.  اینفینیتی تصاویر فضای داخلی را متنشر نکرده و احتمالا تغییر زیادی نسبت به مدل استاندارد نداشته باشد. R-Spec جدید، دنباله اینفینیتی بر مدل Track Spec با 650 اسب بخار قدرت است که در هفته خودروی مونتری در ماه آگوست رونمایی شد. نیسان مدل GT-R T-Spec Takumi Edition را در سال 2024 معرفی کرد که ادای احترامی به صنعتگران ماهر تاکومی است که هر موتور GT-R VR38DETT را به صورت دستی مونتاژ می کنند. این مدل دارای رنگ بنفش، رینگ های 20 اینچی با رنگ طلایی نیسمو، ترمزهای سرامیک کربنی و سایر جزییات بصری منحصر به فرد است، اما 1000 اسب بخار قدرت تولید نمی کند. |