حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، طی نامه ای رسمی به مدیران عامل شرکت های خودروساز تأکید کرد: با توجه به فراوانی شکایات اخیر و با عنایت به تذکرات مکرر گذشته، لازم است شرکت های خودروساز در اسرع وقت نسبت به بازنگری و اصلاح روش های مدیریتی فعلی، به ویژه در حوزه خدمات پس از فروش و تأمین به موقع قطعات یدکی اقدام کنند. به گزارش مهر، وی افزود: در مورد خودروهای وارداتی نیز بخشی از ارز تخصیصی به واردکنندگان، برای تأمین قطعات یدکی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین، هرگونه نقص در عرضه قطعات یا فروش خارج از شبکه رسمی، تخلف محسوب شده و با آن برخورد خواهد شد. فرهیدزاده تصریح کرد: بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت های خودروساز یا نمایندگی های آن ها در سراسر کشور، بازرسان سازمان حمایت اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه بررسی ها را به صورت مستمر پیگیری خواهند کرد. |