کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در گفت وگویی تلویزیونی، تصریح کرده است که برنامه ریزی و مدیریت شبکه به گونه ای انجام شده که مشترکان تهرانی در حال حاضر با هیچ گونه محدودیت یا خاموشی برنامه ریزی شده مواجه نیستند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با اشاره به روند اطلاع رسانی رسمی شرکت توزیع برق تهران بزرگ افزود: تنها در موارد خاص مانند نیاز شبکه به سرویس های دوره ای، انجام تعمیرات پیشگیرانه یا وقوع حوادث جزیره ای و محلی، اطلاع رسانی از طریق پیامک برای مشترکان همان محدوده انجام می شود تا از زمان و علت قطعی احتمالی مطلع شوند. مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ تصریح کرد: این پیامک ها صرفاً از طریق سرشماره 121 یا سرشماره رسمی Bargh ارسال می شوند و مردم باید توجه داشته باشند که هیچ مرجع یا شماره دیگری برای اطلاع رسانی قطعی برق از سوی شرکت معتبر نیست. به گفته او، سرشماره 121 به عنوان درگاه رسمی اطلاع رسانی و ثبت درخواست های مردمی در حوزه برق تهران بزرگ فعالیت دارد. وی تأکید کرد: هرگونه پیامک با سرشماره ای غیر از موارد یادشده جعلی و مردود است و شهروندان باید از باز کردن این پیامک ها یا کلیک روی لینک های داخل آن خودداری کنند، چراکه ممکن است این پیامک ها با اهداف کلاهبرداری یا سوءاستفاده اطلاعاتی ارسال شده باشند. مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه پیامک مشکوک، مردم می توانند موضوع را از طریق وب سایت رسمی شرکت، تماس با سامانه 121 یا اطلاع به پلیس فتا گزارش دهند. او از مشترکان خواست با دقت در دریافت و بررسی پیامک ها، مانع از سوء استفاده احتمالی افراد سودجو شوند و اخبار و اطلاعیه های حوزه برق را صرفاً از منابع رسمی پیگیری کنند. |