فرارو-نیسان آماده ورود به دنیای خودروهای پلاگین هیبریدی چین است. N6، اولین سدان پلاگین هیبریدی این برند، با ترکیب موتور 1.5 لیتری جدید و پیشرانه برقی قدرتمند راندمان بالا، برد برقی قابل توجه و طراحی مدرن را وعده می دهد. این خودرو قرار است در سه ماهه چهارم 2025 به بازار عرضه شود و رقیبی جدی برای سدان های میان رده در چین باشد. به نقل از carnewschina،طبق اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، نیسان N6 با ترکیبی از موتور بنزینی NR15 با قدرت 75 کیلووات (101 اسب بخار) و موتور برقی 155 کیلوواتی (208 اسب بخار) عرضه خواهد شد. این سیستم هیبریدی از یک باتری لیتیوم-آهن-فسفات 21.1 کیلووات ساعتی ساخت شرکت Rept Battero Energy بهره می برد و بسته به نسخه، برد حرکتی تمام برقی آن طبق استاندارد WLTC بین 125 تا 130 کیلومتر خواهد بود.  نیسان N6 بر پایه معماری Tianyan دانگ فنگ نیسان طراحی شده و با طول 4،831 میلی متر، عرض 1،885 میلی متر و فاصله محور 2،815 میلی متر، فضایی کافی برای باتری و اجزای موتور احتراق داخلی فراهم می کند. این خودرو از زبان طراحی جدید نیسان بهره می برد؛ جلوپنجره بسته، نوار LED پیوسته با طرح ستاره ای ، چراغ های جلو بومرنگی و لوگوی روشن در قسمت جلو. در نمای جانبی، دستگیره های درب کاملاً مخفی شده اند و در عقب، درب صندوق به سبک ducktail طراحی شده که با چراغ یکپارچه و لوگوی روشن NISSAN جلوه ای مدرن و چشمگیر ایجاد می کند.  موتور NR15 با تمرکز بر کارایی و دوام طراحی شده و در کنار موتور برقی، سیستم هیبریدی N6 را قادر می سازد تا مصرف انرژی را در تمام شرایط رانندگی بهینه نگه دارد.نیسان N6 پس از عرضه موفق نیسان N7، اولین سدان تمام برقی نیسان در چین که قیمت آن از 119,900 یوان (16,840 دلار) شروع می شود، وارد بازار خواهد شد. با توجه به پیشرانه و جایگاه این مدل، انتظار می رود مدل N6 ارزان تر از N7 باشد و این خودرو در آینده از طریق همکاری مشترک دانگ فنگ نیسان و NCIC به بازارهای صادراتی نیز راه پیدا کند.  |