فرارو-تیونر آلمانی نوویتک جدیدترین پروژه خود را روی لامبورگینی روئلتو اجرا کرده و با تغییراتی دقیق، این سوپراسپرت پلاگین هیبریدی را جذاب تر و خشن تر کرده است. از جمله مهم ترین تغییرات این خودرو می توان به کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگ های اختصاصی و سیستم اگزوز چهار خروجی اشاره کرد. به گزارش فرارو ،نوویتک در این پروژه بر روی جزییات کلیدی متمرکز شده است: کاهش ارتفاع سیستم تعلیق برای نزدیک تر شدن به زمین، نصب رینگ های اختصاصی ووسن و بهبود صدای پیشرانه با سیستم اگزوز چهار خروجی که علاوه بر تغییر نمای عقب خودرو، صدای موتور را رساتر و خشن تر کرده و تجربه رانندگی را هیجان انگیزتر می کند.  روئلتو، جانشین اونتادور، با پیشرانهٔ 6.5 لیتری V12 و سه موتور الکتریکی، مجموعاً 1015 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو می تواند در مدت 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است.  نوویتک در این تیونینگ از نصب کیت های بدنه اغراق آمیز خودداری کرده و به جای آن با تمرکز بر روی صدا، ظاهر و هندلینگ شخصیت تهاجمی و خشن روئلتو را برجسته کرده است. سیستم اگزوز جدید اگرچه افزایش قدرت چشمگیر ندارد، اما صدای پیشرانه را وحشی تر و جذاب تر کرده و رانندگی با این خودرو را هیجان انگیزتر می کند.   |