بی ام و در سکوت خبری، لوگوی شناخته شده ی خود را بازطراحی کرد؛ تغییری که با معرفی iX3، نخستین محصول بر پایه ی پلتفرم جدید Neue Klasse، همراه شد. به گزارش دیجیاتو، در لوگوی تازه، حلقه ی کرومی داخلی و خطوط نقره ای میان بخش های آبی و سفید کنار گذاشته شده اند تا طراحی ساده تر و مدرن تری شکل بگیرد. اکنون تنها حلقه ی بیرونی و حروف کرومی BMW باقی مانده اند که باریک تر و با دقت بیشتری طراحی شده اند. این تغییر، جلوه ای مینیمال و مدرن به لوگو داده است.  شباهت بیشتر به نسخه ی دیجیتال  به گفته ی الیور هایلمر، رییس طراحی بی ام و، لوگوی جدید مسطح تر و مات تر شده و شباهت بیشتری به نسخه ی دیجیتالی دارد که از سال 2020 در کمپین های تبلیغاتی استفاده می شد. در لوگوی iX3 دیگر اثری از حاشیه ی آبی مختص خودروهای برقی دیده نمی شود؛ تصمیمی که بیانگر یکپارچه سازی زبان طراحی در محصولات بنزینی و برقی بی ام و است. |