فرارو- شرکت دانگ فنگ از M-hero M817، شاسی بلند آفرود پرچمدار خود، رونمایی کرد. به نقل از carnewschina، این خودرو در دو تیپ و با قیمت های 319,900 یوان (44,500 دلار) و 349,900 یوان (48,600 دلار) عرضه می شود و از راهکارهای هوشمند هواوی مانند سیستم کمک راننده Qiankun Huawei ADS 4، HarmonyOS Cockpit 5 و معماری خودرویی Tianyuanبهره می برد. طراحی و مشخصات ظاهری دانگ فنگ M817 با طراحی چشمگیر و بدنه ای مستحکم، طراحی متفاوت و چشمگیر ترکیبی از قدرت آفرود و کاربری خانوادگی را ارائه می دهد. M817 با دو نوع سپر عرضه می شود: سپر آفرود مستقل یا سپر هم رنگ بدنه مخصوص محیط شهری. چراغ های جلو در امتداد خطوط کاپوت قرار دارند و دو چراغ LED روی لبه های سقف، به بهبود دید در مسیرهای آفرود کمک می کنند. M-hero M817 با طراحی بدنه عضلانی و خط کمر دو مرحله ای، ظاهری قدرتمند و کشیده دارد و در عین حال آیرودینامیک بهتری ارائه می دهد. امکان افزودن تجهیزات آفرود، از جمله رک پنجره جانبی و نردبان دسترسی کناری، برای این خودرو فراهم شده است. ابعاد و کاربری ابعاد بدنه (طول × عرض × ارتفاع): 5100 × 1998 × 1919 میلی متر (نسخه تعلیق بادی) / 1899 میلی متر (نسخه فنری) فاصله محور جلو تا عقب: 3005 میلی متر آرایش داخلی: پنج صندلی با چینش 2+3 با جلو بردن کامل صندلی های جلو و حذف تکیه گاه سر، داخل کابین خودرو به فضایی به طول 1.7 متر برای استراحت تبدیل می شود. با خواباندن صندلی های عقب، سکوی خواب 2.1 متری مناسب کمپینگ ایجاد می شود. بیش از 91٪ از سطوح قابل لمس داخل کابین خودرو از جنس نرم و با کیفیت ساخته شده اند و حس راحتی و لوکس بودن را برای سرنشینان به ارمغان می آورد. جزییات داخلی کابین خودرو با خطوط هندسی و تریم فلزی متقارن طراحی شده است؛ یک نمایشگر 15.6 اینچی مرکزی نیز امکان همگام سازی اپلیکیشن های گوشی و خودرو را فراهم می کند. در زیر نمایشگر 9 دکمه فیزیکی قرار دارد که دسترسی سریع به امکانات اصلی را فراهم می کند. شش کلید فیزیکی به سبک هواپیمایی در کنسول سقف تعبیه شده اند و قابلیت اتصال تجهیزات جانبی به پورت های برق را فراهم می کنند. صندلی های این خودرو با چرم ناپا پوشیده شده اند؛ صندلی های جلو به ماساژ، گرم کن و تهویه مجهزند و یک جعبه خنک کن/گرم کن 5.05 لیتری با کمپرسور مستقل در زیر کنسول مرکزی جلو تعبیه شده است که نوشیدنی ها و خوراکی ها را در دمای مطلوب نگه می دارد. پیشرانه و سیستم تعلیق این خودرو به سیستم پلاگین هیبریدی مجهز شده است؛ ترکیبی از موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو و دو موتور برقی که توان بنزینی 137 کیلووات و توان الکتریکی 200 و 205 کیلوواتی را ارائه می دهند. این خودرو همچنین به خروجی برق 6 کیلووات برای استفاده خارجی (Vehicle-to-Load) مجهز شده است و با دو نوع سیستم تعلیق بادی و فنری عرضه می شود. نسخه بادی از فرمان پذیری عقب و تعلیق قابل تنظیم 150 میلی متری با CDC بهره می برد و ارتفاع خودرو در حالت پارکینگ به 1874 میلی متر کاهش می یابد. |