بر اساس آگهی های منتشر شده از شاسی بلندهای چینی زیر 500 میلیون در سایت های آگهی خودرو، لیفان X50 دنده ای مدل 1395 با چند لکه رنگ و 89 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 460 میلیون تومان معامله می شود و لیفان X60 دنده ای مدل 1393 با یک درب رنگ و 280 هزار کیلومتر کارکرد حوالی 480 میلیون تومان معامله می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین، در میان آگهی های شاسی بلندهای چینی زیر 500 میلیون، ام وی ام X22 اتوماتیک لاکچری مدل 1397 بدون رنگ با 100 هزار کیلومتر کارکرد به چشم می خورد که با قیمت 480 میلیون تومان به فروش می رسد. همچنین ام وی ام X33 دنده ای مدل 1390 با دو لکه رنگ و 178 هزار کیلومتر کارکرد حوالی 500 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست قیمت شاسی بلندهای چینی زیر 500 میلیون در مرداد 1404 بخوانید. لیست قیمت شاسی بلندهای چینی زیر 500 میلیون - مرداد 1404 | برند | مدل (سال) | رنگ/وضعیت بدنه | کارکرد(کیلومتر) | قیمت(تومان) | لیفان X50 دنده ای | 1395 | سفید/چند لکه رنگ | 89,000 | 460,000,000 | لیفان X50 اتوماتیک | 1395 | خاکستری/بدون رنگ | 122,000 | 490,000,000 | لیفان X60 دنده ای | 1393 | مشکی/یک درب رنگ | 280,000 | 480,000,000 | ام وی ام X22 اتوماتیک لاکچری | 1397 | قرمز/بدون رنگ | 100,000 | 480,000,000 | ام وی ام X33 دنده ای | 1390 | مشکی/دو لکه رنگ | 178,000 | 500,000,000 | ام وی ام X33 دنده ای | 1389 | مشکی/دور رنگ | 300,000 | 429,000,000 | آشنایی با کابین X33 کراس خوشبختانه حجم تغییرات در داخل X33 کراس نسبت به ظاهر خارجی آن بیشتر هستند و حس برخورد با یک خودرو جدید را به بیننده القا می کنند. تریم داخل کابین X33 کراس از رنگ های سفید، آبی و نقره ای تشکیل شده است که در ترکیب با یکدیگر ظاهر زیبایی را شکل داده اند و حس برخورد با یک خودرو لوکس را ایجاد می کنند. البته ماشین X33 کراس با تریم مشکی نیز در بازار ایران عرضه می شود. استفاده از کلاسترهای دوگانه به هم چسبیده در طراحی خودروهای امروزی بسیار متداول است و این مورد را می توان در کابین ام وی ام X33 کراس مشاهده کرد. اکثر تنظیمات سیستم به وسیله نمایشگر لمسی انجام می شوند و تنها تعدادی دکمه به سبک کلیدهای پیانو زیر نمایشگر قرار گرفته است. این سبک طراحی در خودروهای دیگر این برند همچون تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو نیز مشاهده شده است. صندلی های خودرو به روکش چرمی آبی تیره مجهز هستند که این رنگ روی قسمت بالایی روکش فرمان نیز مشاهده می شود. کنسول میانی خودرو نیز ارتفاع بلندی دارد که در قسمت جلویی آن درگاه شارژ USB و جایگاه شارژ بی سیم قرار گرفته اند. با این حال فاصله بین دو محور ام وی ام ایکس 33 کراس تفاوتی با X22 پرو ندارد و همین مسأله باعث می شود تا فضای کابین و قسمت بار این خودرو دستخوش تغییر نشده باشد. بنابراین همچنان با یک کراس اوور جمع وجور مواجه هستیم که بیش از گذشته به یک خودرو شهری تبدیل شده است. |