بر اساس آگهی های فروش اقساطی کی ام سی در مرداد 1404، کی ام سی T8 دنده ای مدل 1404 با 800 میلیون تومان پیش پرداخت در 18 قسط به مبلغ 69 میلیون تومان به فروش می رسد و کی ام سی J7 اتوماتیک مدل 1404 با پیش پرداخت 980 میلیون و 24 قسط به مبلغ 79 میلیون تومان پیش فروش می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین، در میان آگهی فروش کی ام سی با اقساط بلند مدت، کی ام سی J7 اتوماتیک مدل 1404 به چشم میخورد که باید حدود 1 میلیارد و 289 میلیون تومان پیش پرداخت بپردازید و به مدت 60 ماه اقساط 25 میلیون و 420 هزار تومانی پرداخت کنید. برای خرید اقساطی کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو مدل 1404 نیز باید 1 میلیارد و 303 پیش پرداخت بپردازید و در طی 60 قسط به مبلغ 25 میلیون و 666 هزار تومان تسویه حساب کنید. جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی کی ام سی در مرداد 1404 جدول زیر را مطالعه کنید. شرایط فروش اقساطی کی ام سی - مرداد 1404 | مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیش پرداخت (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | کی ام سی T8 دنده ای | 1404 | صفر | 800,000,000 | 69,000,000 | 18 | کی ام سی J7 اتوماتیک | 1404 | صفر | 980,000,000 | 79,000,000 | 24 | کی ام سی J7 اتوماتیک | 1402 | صفر | 950,000,000 | 60,000,000 | 24 | کی ام سی T9 دو لیتر توربو | 1404 | صفر | 1,104,000,000 | 57,900,000 | 48 | کی ام سی J7 اتوماتیک | 1404 | صفر | 1,289,000,000 | 25,420,000 | 60 | کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو | 1404 | صفر | 1,303,000,000 | 25,666,000 | 60 | گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی کی ام سی مربوط به نمایشگاه داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت های معتبر خریدوفروش خودرو جمع آوری شده است و شامل طرح فروش شرکت های خودروساز داخلی نیست. مقایسه فنی کی ام سی X5 یا فیدلیتی پرایم کی ام سی ایکس 5 مجهز به یک موتور 1/5 لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت است که توانایی تولید 172 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس KMC X5 نیز از نوع 6 سرعته و دوکلاچه است. فیدلیتی پرایم نیز به یک موتور 1/5 لیتری توربو شارژر مجهز است که در طیف وسیعی از محصولات چری در بازار ایران استفاده شده است. این موتور توانایی تولید 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد، گیربکس فیدلیتی پرایم نیز از نوع 6 سرعته و دو کلاچه تر است. سیستم تعلیق کی ام سی ایکس 5 در محور جلو مک فرسون و در محور عقب تورشن بیم است، اما در فیدلیتی پرایم اوضاع کمی متفاوت تر است به طوری که در محور جلو سیستم تعلیق از نوع مک فرسون و در محور عقب مولتی لینک است. که با توجه به استفاده از سیستم مولتی لینک در محور عقبی فیدلیتی پرایم این خودرو هندلینگ و سواری بهتری نسبت به رقیبش ارائه می دهد. در این قسمت انتخاب سخت تر می شود. از یک طرف اگر شما به دنبال قدرت و گشتاور بیشتر باشید، باید کی ام سی X5 را انتخاب کنید. اما اگر بیشتر به دنبال سواری ترم تر باشید، فیدلیتی پرایم می تواند انتخاب بهتری روی کاغذ باشد. البته این را در نظر داشته باشید که رینگ های بزرگ 20 اینچی در فیدلیتی پرایم باعث می شود تا نرمی سیستم مولتی لینک چندان به چشم نیاید اما در کل سیستم تعلیق پیشرفته تری را در این خودرو نسبت به X5 داریم که باعث می شود هندلینگ در این خودرو بهتر باشد. همچنین هر دو پیشرانه به بنزین بی کیفیت حساس هستند اما حساسیت در X5 بدلیل وجود سیستم GDI بیشتر است. |