| منصوری پس از تیون کردن مدل های مختلف مرسدس بنز، رولزرویس و بی ام و، اکنون به سراغ محصولی از آئودی رفته است. آئودی RS6 آوانت منصوری با ترکیبی از قطعات فیبرکربنی در بدنه، کابین سفارشی شده و قدرت مهیب، نسخه اصلی بوگاتی ویرون را در بازار خودرو جهانی به چالش می کشد. قدرتی فراتر از انتظار براساس اعلام منصوری، آئودی RS6 آوانت این شرکت حداکثر قدرت 1085 اسب بخار و حداکثر گشتاور 1250 نیوتن متر را تولید می کند. برای مقایسه نسخه تیون شده و نسخه استاندارد، باید توجه داشته باشید که نمونه استاندارد آئودی RS6 آوانت با موتور 4 لیتری V8 با توربوشارژرهای دوقلو، 630 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور آزاد می کند. شتاب صفرتاصد این خودرو در حالت استاندارد نیز 3 ثانیه است اما هنوز مشخص نیست نسخه منصوری چه شتابی را ثبت می کند. ظاهر خاص آئودی RS6 آوانت منصوری آئودی RS6 آوانت منصوری از الگوی اغراق آمیز ظاهری خودروهای این تیونر پیروی می کند. در نمای جلو شاهد یک سپر حجیم با تیغه های جانبی هستیم. رکاب های جانبی اسپرت، گلگیرهای برآمده، قاب آینه های جدید و کاپوت متفاوت نیز از دیگر تغییرات این مدل نسبت به نمونه استاندارد هستند. در بخش عقب خودرو نیز شاهد یک بال بزرگ، اسپویلر روی درب صندوق و دیفیوزر بزرگی هستیم که چراغ ترمز اضافه در مرکز آن تعبیه شده است. رینگ های خودرو نیز خاص و سفارشی هستند. بدنه آئودی RS6 آوانت منصوری با رنگ مشکی براق پوشیده شده است و رگه هایی از رنگ سبزآبی را می توان روی آن دید. کابینی با طعم نعنا رنگ سبزآبی سرزنده و خاص اعمال شده روی بدنه، در کابین نمود بیشتری دارد. صندلی ها، کنسول مرکزی، پنل درب ها، کمربندهای ایمنی، فرمان، داشبورد و ستون ها به این رنگ درآمده اند. حتی موکت های کف خودرو نیز ظاهری نعنایی دارند. برای ایجاد تضاد دیداری، منصوری از نواردوزی های سفید و المان های قرمز استفاده کرده است. پنل درب ها به لوگو نورانی منصوری مزین شده است و سقف کهکشانی نیز فضای دلپذیری را برای رانندگی در شب فراهم می کند. هنوز مشخص نیست که این خودرو به فروش گذاشته شده است یا خیر. |