| لیبرتی واک که به تیونینگ خودروهای اسپرت و سوپراسپرت شهرت دارد، این بار سراغ تویوتا لندکروزر سری 250 (پرادو) رفته است. نتیجه این ارتقا و اصلاح، ارائه ترکیبی از جسارت، اغراق و طراحی پرزرق وبرق است. در نمای جلو، کیت بدنه LB-Works با سپری بازطراحی شده و ورودی های هوای غول پیکر، ظاهری اسپرت و خشمگین خلق کرده است. چراغ های روشنایی روز (DRL) درون بدنه جا گرفته اند و کاپوت با یک قطعه تزیینی جدید تکمیل می شود. در امتداد بدنه، گلگیرهای پهن بولت-آن امضای همیشگی لیبرتی واک هستند که عضلانی ترین بخش این خودرو را تشکیل می دهند. نمای عقب هم کمتر از جلو چشمگیر نیست؛ با یک دیفیوزر بزرگ، اسپویلر صندوق و بال عقب که به نظر می رسد مستقیم از دنیای مسابقات آمده اند. در کنار آن ها، چراغ های LED مدرن سری Nova از Alpharex، چهره ای لوکس و مدرن به این SUV داده اند.  چرخ ها، لاستیک ها و جزییات چشم نواز این لندکروزر پرادو روی رینگ های آلیاژی 24 اینچی Vossen سوار شده که با لاستیک های Toyo Proxes ST III پوشیده شده اند؛ لاستیک هایی مخصوص پیکاپ ها و SUV های پرقدرت. ارتفاع خودرو نیز کاهش یافته تا حالت اسپرت تری پیدا کند و فاصله ی بین چرخ و گلگیر به حداقل برسد. جالب آنکه با وجود این ظاهر تهاجمی، هیچ تغییری در پیشرانه ایجاد نشده است. پرادو همچنان از موتور هیبریدی 2٫4 لیتری توربوشارژ i-FORCE MAX بهره می برد که 326 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید می کند؛ قدرتی که از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک (4WD) به زمین منتقل می شود.  قیمت استایل، نه قدرت ظاهر خاص همیشه هزینه دارد و در دنیای لیبرتی واک، این هزینه اصلا کم نیست. قیمت کیت کامل بدنه حدود 8,800 دلار اعلام شده و رینگ های 24 اینچی Vossen نیز حدود 14,850 دلار قیمت دارند. اما اگر کسی بخواهد بخش های خاصی را به صورت جداگانه سفارش دهد، جدول قیمت ها به این صورت است: سپر جلو: 2,420 دلار سپر عقب: 1,100 دلار بال عقب: 880 دلار اسپویلر صندوق: 660 دلار قطعه تزیینی کاپوت: 990 دلار  |