|               منصوری مدتی از بازسازی رولزرویس و مرسدس بنز G کلاس دست کشیده و اکنون توجه خود را به بی ام و M5 جدید معطوف کرده است. G90 M5 که اغلب به دلیل وزن زیادش مورد انتقاد قرار می گرفت، با تبدیل به بی  ام  و M5 منصوری، خود را به عنوان یک سوپر سدان جذاب اثبات کرده است.     بی ام و M5 منصوری به اندازه سایر مدل های این شرکت تیونینگ آلمانی افراطی نیست. البته این تیونر مثل همیشه از قطعات فیبر کربنی فراوان استفاده کرده است و یک قاب جلوپنجره پایینی جدید و یک اسپلیتر جلوی برجسته روی M5 نصب کرده، تا ظاهر تهاجمی تری به نمای جلو بدهد.     دراماتیک ترین تغییر ایجادشده در کاپوت قابل مشاهده است. منصوری چند دریچه فیبر کربنی برجسته به مرکز کاپوت اضافه کرده است، درحالی که بقیه قسمت ها به رنگ بدنه هستند.     قاب آینه های فیبر کربنی، رکاب های جانبی جدید، جزییات کربنی اضافی در اطراف خم هوفمایستر معروف بی ام و و مجموعه چرخ های 22 اینچی، تغییرات بیرونی را تکمیل می کنند.                اگزوز سه گانه برای جدیدترین بی  ام  و M5 منصوری    بحث برانگیزترین بخش در طراحی این مدل اگزوزهای آن است. طراحان منصوری به وضوح با الهام از هوندا سیویک تایپ R سه لوله اگزوز را در مرکز سپر عقب قرار داده اند.     درحالی که ما اگزوزهای چهارگانه اصلی را ترجیح می دهیم، اما این طراحی حداقل بهتر از اگزوز عجیب و غریب M Performance موجود برای M3 و M4 به نظر می رسد.     پروژه های منصوری بدون تغییر در فضای داخلی معنا ندارند. این تیونر چرم آبی روشن را به صندلی ها و قسمت هایی از پنل های در اضافه کرده است که تضاد خوبی با چرم مشکی ایجاد می کند. این تغییر با وجود افراطی بودن، در مقایسه با سایر مدل های منصوری عادی به نظر می رسد.           قدرت بیشتر    در حالت استاندارد، موتور 4.4 لیتری تویین توربو هیبریدی V8 مدل G90 M5، توان 717 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر تولید می کند. نسخه منصوری این ارقام را به 838 اسب بخار و 1150 نیوتن متر افزایش می دهد.             |