دیلی مارکت از ثبت بیش از 30٬000 سفارش آنلاین در یک روز در اسنپ مارکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی دیلی مارکت، اجرای کمپین های مشترک و پروموشن های ویژه در همکاری با اسنپ مارکت منجر به رشد چشم گیر سفارش های آنلاین این فروشگاه زنجیره ای شده است. بر اساس آمار داخلی دیلی مارکت، این فروشگاه زنجیرهای موفق شده است در تازه ترین کمپین مشترک خود با اسنپ مارکت (کمپین 360 درجه با محوریت مزایای خرید آنلاین) رکورد 30 هزار سفارش در یک روز را ثبت کند. حمید نوری، مدیرعامل هلدینگ خرده فروشی پارس آریایی درباره فروش آنلاین 1300 شعبه دیلی مارکت در سراسر کشور گفت: تجربه همکاری مشترک زیرساخت فروشگاهی برندهای دیلی مارکت و وال مارکت با پلتفرم اسنپ مارکت نشان می دهد که ظرفیت بسیار بالایی در فروش آنلاین محصوالت غذایی و سوپرمارکتی، به ویژه در فروشگاه های تخفیفی وجود دارد. با فعال سازی تنها بخشی از این پتانسیل ها، شاهد رشد چشم گیر تعداد سفارش ها در بستر اسنپ مارکت بوده ایم. امیدواریم با ادامه این همکاری سازنده و استراتژیک و بهره گیری کامل از ظرفیت ها، تجربه خرید آسان، متنوع و مقرون به صرفه تری برای مشتریان فراهم شود و موفقیت های بزرگت ری برای هر دو مجموعه رقم بخورد. نتایج اخیر، نشان دهنده ی ظرفیت بالای خرده فروشی آنلاین و اهمیت همکاری های راهبردی میان فروشگاه های زنجیره ای و پلتفرم های پیشرو در بازار ایران است. دیلی مارکت یکی از فروشگاه های زنجیره ای فعال در سراسر کشور است که با تنوع بالای کالا، شعب متعدد، قیمت مناسب و دسترسی آسان در یکی از بزرگ ترین زنجیره های تامین، علاوه بر عملکرد درخشان در فروش حضوری، موفق به جذب مشتریان زیادی در فروش آنلاین شده است. |