خودروهای محبوبی مانند تویوتا لندکروزر 300، پرادو و فورد اورست فروش بسیار خوبی در استرالیا دارند، اما به زودی رقبای جدیدی از برند دنزا و هیوندای و کیا وارد این بازار خواهند شد. همچنین نیسان پاترول جدید در پایان سال 2027 و یک مدل چهارچرخ محرک بر اساس ناوارا پس از آن عرضه می شود. البته میتسوبیشی هم قصد ندارد از این قافله عقب بماند. به گزارش خودرو بانک، میتسوبیشی در حال آزمایش یک شاسی بلند با ظاهر خشن است، که می تواند نسل بعدی پاجرو اسپرت یا حتی پاجرو باشد. تانوس پاپاس، هنرمند دیجیتال، براساس تصاویر لورفته و شاسی بلند جدید دستینیتور که برای بازارهای جنوب شرق آسیا معرفی شده است، رندرهای میتسوبیشی پاجرو جدید را طراحی کرده است. این شاسی بلند دارای ابعاد بزرگ و فرم جعبه ای است و شباهت هایی به نیسان پاترول در آن دیده می شود. این مدل همچنین دارای رینگ های آلیاژی جذاب و چراغ های جلو و دی لایت LED است. در ابتدای سال جاری، تولید پاجرو اسپرت همراه با شاسی بلندهای ASX و اکلیپس کراس به دلیل رعایت نکردن قوانین طراحی استرالیا متوقف شد. ممکن است میتسوبیشی برای این مدل جدید نام پاجرو اسپرت را کنار گذاشته و پاجرو را برگرداند.  مجله ژاپنی Best Car ادعا می کند که نسل بعدی پاجرو بر پایه ترایتون جدید ساخته خواهد شد، که به شاسی نردبانی و سیستم چهارچرخ محرک قدرتمند این برند مجهز است. حتی ممکن است از پیشرانه پلاگین هیبریدی در این مدل جدید استفاده شود، که برای ترایتون و همتای آن نیسان ناوارا در نظر گرفته شده است. این پیشرانه احتمالا همان سیستم هیبریدی مورداستفاده در اوتلندر PHEV باشد، که یک موتور بنزینی را با یک موتور برقی و یک باتری بزرگ ترکیب می کند. به این ترتیب پاجرو جدید می تواند تویوتا پرادو که فقط با پیشرانه هیبریدی خفیف عرضه می شود و فورد اورست که هنوز به سیستم پلاگین هیبریدی رنجر مجهز نشده است را شکست دهد. |